Pages: 12345...LastNext
Current Page: 1 of 9
Results 1 - 30 of 249
4 days ago
wykkedsensation
Well Tommy was on guitar in Spain so i would think it pretty nailed on he would play the whole Jean set at Rockingham.
Forum: Noticeboard
8 days ago
wykkedsensation
Never been able to figure out quite what all the fuss is about 'A night At The Opera'. Maybe it's just me. Sure, Its a good album but there are/were way better Queen releases imo. 01 Sheer Heart Attack 02 Queen II 03 The Works 04 News Of The World 05 A Kind Of Magic 06 The Game 07 Night At The Opera 08 Jazz 09 Queen 10 Hot Space 11 Day At The Races 12 Innuendo 13 Made In Heaven
Forum: Noticeboard
10 days ago
wykkedsensation
It sure was. Released on the Now And Then/Frontiers label as a double issue cd called 'The Complete Works' (with loads of bonus material) back in 98. It was also released in Japan (Bareknuckle Records) a year or so later in various guises including a bonus Dvd version. Although it didn't quite reach the heights of the debut Touch II was an absolutely amazing album let down only by the product
Forum: Noticeboard
11 days ago
wykkedsensation
Voodoo X Device Orion The Hunter Stun Leer
Forum: Noticeboard
19 days ago
wykkedsensation
Heard all Waite's stuff Warrior including Temple Bar. Not saying i don't listen to his stuff just that i don't get the hype and fuss regarding his 'voice'. Certainly not saying he is absolute shite.
Forum: Noticeboard
19 days ago
wykkedsensation
No he aint that bad Terry. Mate we never agree on anything anyway :)
Forum: Noticeboard
20 days ago
wykkedsensation
No its the same Waite. At the end of the day Its an opinion you know. I knew someone would pipe up, fully expected it. It's Waite's phrasing that i just don't like. He never holds a note, well not that i've ever heard. Yeah i understand that he's not that kinda singer but that's what kills Waite for me, Stone dead. Like i said it's an opinion like it or lump it.
Forum: Noticeboard
20 days ago
wykkedsensation
Sullivan really is one hell of a dickhead.
Forum: Noticeboard
21 days ago
wykkedsensation
Exactly what Rockingbear said.
Forum: Noticeboard
23 days ago
wykkedsensation
Alias for me. Have never got the fascination with Waite to be honest. Average singer imo. No comparison between him and Curci. I liked Bad English but i felt there were a few fillers in there and again Waite's vocals do nothing for me i'm afraid.
Forum: Noticeboard
25 days ago
wykkedsensation
1 Van Halen 2 1984 3 II 4 Women & Children First 5 5150 6 Fair Warning 7 Diver Down 8 A Different Kind Of Truth 9 OU812 10 For Unlawful Carnal Knowledge 11 Balance 12 III
Forum: Noticeboard
4 weeks ago
wykkedsensation
An average band who released one heck of a debut, a great follow up but ever since have been a dreadful borefest.
Forum: Noticeboard
5 weeks ago
wykkedsensation
I definately won't buy it...
Forum: Noticeboard
6 weeks ago
wykkedsensation
Jeeeesh give me strength.
Forum: Noticeboard
6 weeks ago
wykkedsensation
Not asking a lot there SurFan :)
Forum: Noticeboard
6 weeks ago
wykkedsensation
First album was good with some cool songs but since then they have done absolutely nothing for me. This newbie follows in the same vein. Yeah not good.
Forum: Noticeboard
7 weeks ago
wykkedsensation
Yeah sounds ok to me too, but agree with others regarding the chair. Just WTF.
Forum: Noticeboard
7 weeks ago
wykkedsensation
Just in the process of framing some myself. I have gone for some albums that have inspired me since a very early age though and not because it's a nice cover. At present i have framed.... Angel - Angel Boston - Boston Journey - Evolution Black Sabbath - Heaven And Hell Van Halen - Van Halen Kiss - Alive II Queen - II
Forum: Noticeboard
7 weeks ago
wykkedsensation
Not at all T. I'm more 'old school' all round really.
Forum: Noticeboard
8 weeks ago
wykkedsensation
Much prefer the older stuff tbh. I was a big fan of the band from the first album but Pleasure Principle took the band to another level. with Dreamhunter and Organised Crime the band continued to improve. I thought CDG was way overrated as is the new one, but they are both still very listenable. Old school Treat anyday for me though.
Forum: Noticeboard
8 weeks ago
wykkedsensation
Got it on vinyl from waaaayy back when it was originally released. Always found it to be a real flat album that featured songs that didn't really go anywhere. Probably played it once and that was it. Still got it though.
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
Struggling a little there, vocally. Decent tune, nothing more. It aint Fools Game or Save Our Love that's for sure.
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
Guy does a really good job. Fail to see or hear what is supposedly wrong with the vocals here. Fine lead vocal.
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
I believe a heck of a lot more people would if you stopped the way you announce the bands bit by bit. Just tell the fans the full lineup and i'm sure you will sell more tickets, including some for me.
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
Cheers for the link mate, Will sure be putting this on at work.
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
Haha 'Gary Numan' - 1979 Then 'Blondie' - 1979 First rock band was 'Motorhead' - 1979 Bomber Tour (F### me they were Loud) First AOR/Melodic Rock Band was 'Touch' - 1980 Monsters Of Rock Donington Park
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
Yeah Phil Lynott with Lizzy. Had the opportunity so many times in the late 70's and 80's and kept on saying ''I'll catch em next tour'' and NEVER did. Then he was gone. Shit.
Forum: Noticeboard
2 months ago
wykkedsensation
:)
Forum: Noticeboard
3 months ago
wykkedsensation
He sounded Great??? Oh yeah i forgot he's Steve muthafuckin Perry's vocal twin.
Forum: Noticeboard
3 months ago
wykkedsensation
''I agree, it's all superheroes in the movies and nothing else. Hollywood has definitely run out of ideas. Who gives a crap?'' I'd say a heck of a lot of people 'give a crap'. Have you seen how much money these movies make.
Forum: Noticeboard
Pages: 12345...LastNext
Current Page: 1 of 9

Powered by Phorum.

Disclaimer: melodicrock.com takes no responsibility for the contents of messages posted on this open forum, or for the sanity of those posting.