RE: Sorry, I've been too busy listening to REAL mu
Posted by: koogles ()
Date: December 01, 2000 12:49PM

Like him or loathe him, the boy's got flow.

koogles



SubjectViewsWritten ByPosted
NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 88 KAOS FAN 11/30/2000 11:30AM
NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 56 koogles 11/30/2000 01:15PM
RE: NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 73 KAOS FAN 11/30/2000 05:21PM
RE: NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 68 brent 11/30/2000 08:37PM
RE: NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 53 Mike 11/30/2000 02:01PM
Hear! Hear! 66 Rogue 11/30/2000 04:24PM
RE: NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 55ChrisJ11/30/2000 03:47PM
RE: NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 73ChrisJ11/30/2000 03:47PM
RE:Sorry for posting 62ChrisJ11/30/2000 03:49PM
RE:Sorry for posting TWICE!!! 58ChrisJ11/30/2000 04:18PM
RE: Here we go again... 53 Don 11/30/2000 06:14PM
Don, I must say that.... 49Captain Chaos11/30/2000 11:33PM
RE: LOL, Captain... 53 Don 12/01/2000 05:52AM
Me? I just think that analogy was... 54Surfpunk12/01/2000 08:59AM
RE: Oh yeah?!... 69 Don 12/01/2000 10:12AM
Basically ... 52 RAMMY 11/30/2000 07:19PM
RE: Gimme a f***ing break! 63Peter M. Bietenholz11/30/2000 10:59PM
RE: Gimme a f***ing break! 64 Stimpy 11/30/2000 11:44PM
RE: Gimme a f***ing break! 58 sfk kurt 12/01/2000 01:21AM
RE: Gimme a f***ing break! 61 sfk kurt 12/01/2000 01:20AM
Just think... 72 koogles 12/01/2000 01:31AM
RE: Just think... 65 Angus 12/01/2000 06:26AM
Which guys are cuter! 62Captain Chaos12/01/2000 07:08AM
Nick is it! 58Ferrari Sparklepants12/01/2000 07:48AM
All trends do not disappear 63Captain Chaos11/30/2000 11:47PM
Here's my two cents.. spend it as you may 64 koogles 12/01/2000 12:39AM
RE: Here's my two cents.. spend it as you may 66 sfk kurt 12/01/2000 01:25AM
I think we have a 98 Degrees fan on our hands here 51 koogles 12/01/2000 01:38AM
RE: I think we have a 98 Degrees fan on our hands 51 sfk kurt 12/01/2000 02:23AM
RE: I think we have a 98 Degrees fan on our hands 73 Kevin 12/01/2000 05:41AM
If you don't stand for something... 57 koogles 12/01/2000 07:54AM
RE: If you don't stand for something... 40 sfk kurt 12/01/2000 08:15AM
RE: If you don't stand for something... 66 koogles 12/01/2000 08:28AM
RE: If you don't stand for something... 62Robert12/01/2000 08:42AM
Sorry, I've been too busy listening to REAL music! 59 koogles 12/01/2000 09:24AM
RE: Sorry, I've been too busy listening to REAL mu 66 sfk kurt 12/01/2000 11:15AM
RE: Sorry, I've been too busy listening to REAL mu56 koogles 12/01/2000 12:49PM
Eminem vs. the Backstreet Boys! 63Captain Chaos12/02/2000 06:15AM
RE: Eminem vs. the Backstreet Boys! 66 koogles 12/02/2000 10:07AM
RE: Eminem vs. the Backstreet Boys! 70Captain Chaos12/05/2000 12:52AM
Enough already! 49 koogles 12/05/2000 01:52AM
Not Eminem but MTM 82 koogles 12/03/2000 04:25AM
RE: Sorry, I've been too busy listening to REAL mu 71 Mike 12/01/2000 01:52PM
RE: If you don't stand for something... 54 sfk kurt 12/01/2000 09:19AM
Is this Kurt Jackson? 55 koogles 12/01/2000 09:35AM
RE: nope 62 sfk kurt 12/01/2000 11:14AM
RE: Is this Kurt Jackson? 64Robert12/02/2000 12:07AM
RE: If you don't stand for something... 55 Jennifer T 12/01/2000 03:29PM
RE: If you don't stand for something... 49 koogles 12/02/2000 01:03AM
Andrew Pls Remove this Idiot Koogles. 49 RAMMY 12/02/2000 01:52AM
RE: Andrew Pls Remove this Idiot Koogles. 63 Jennifer T 12/02/2000 03:57AM
RE: Andrew Pls Remove this Idiot Koogles. 53 koogles 12/02/2000 08:04AM
Andrew- we have a nazi (RAMMY) on this board 77 koogles 12/02/2000 07:59AM
Got Ya! 60 RAMMY 12/02/2000 08:20AM
There you go again... you don't learn do you? 66 koogles 12/02/2000 09:40AM
Silly Boy ... 68 RAMMY 12/02/2000 07:38PM
You're a fascist plain and simple, RAMMY 68 koogles 12/03/2000 12:14AM
RE: You're a fascist plain and simple, RAMMY 67 RAMMY 12/03/2000 02:08AM
Yeah, your name-calling makes you a MAN alright! 64 koogles 12/03/2000 04:00AM
By the way... 47 koogles 12/03/2000 04:09AM
Theres a Good Boy np 53 RAMMY 12/03/2000 04:29AM
you 3 just f*ck off 77 Chris 12/04/2000 02:34AM
Cease-fire 70 koogles 12/04/2000 09:51AM
RE: Here's my two cents.. spend it as you may 65Ryan12/01/2000 02:20AM
Music is Life 51 Jordan in Jersey 12/02/2000 01:03AM
RE: Music is Life 73 koogles 12/02/2000 01:12AM
RE: Music is Life 74 sfk kurt 12/02/2000 04:40AM
RE: Music is Life 83 sfk kurt 12/02/2000 04:39AM
RE: Music is Life 61 Jordan in Jersey 12/02/2000 06:51AM
RE: Music is Life 61 Lil Al 12/02/2000 08:53AM
RE: Music is Life 67 sfk kurt 12/02/2000 10:41AM
RE: Music is Life 67 Lil Al 12/03/2000 07:34AM
RE: Music is Life 58 sfk kurt 12/03/2000 08:28AM
RE: Music is Life 65 Lil Al 12/03/2000 09:19AM
RE: Music is Life 66 sfk kurt 12/03/2000 10:42AM
RE: Music is Life 72 Mike 12/02/2000 10:35AM
RE: NO COMPROMISE ON "REAL MELODIC ROCK" 63 sfk kurt 12/01/2000 01:17AM
It just goes to show...... 63 Geoff 12/01/2000 09:26AM
RE:Life without Music would be a mistake 67 Lil Al 12/01/2000 09:39AM
Koogles is a comedy star 77 Paul stephenson 12/02/2000 02:15AM


Sorry, only registered users may post in this forum.
Powered by Phorum.

Disclaimer: melodicrock.com takes no responsibility for the contents of messages posted on this open forum, or for the sanity of those posting.