Romulan Delight
Posted by: William Shatner ()
Date: July 10, 2000 06:46PM

I am the new lead singer for Van Halen! Here are the lyrics to our new single, "Romulan Delight"....


I want warp factor 10,
no special reason
Take the bridge 'cause I am leavin'
We're in for a very long flight
Well my smart-ass Vulcan with the pointy ears
Needs a desperate woman, needs a couple of beers
Spock's gonna chill on this starship tonight
Cap'n please, she can't take anymore
Ah! Cap'n please, she won't take anymore

I'm beamin' down upon some planet tonight
And I'm lookin' for somebody to squeeze. Uh! Uh!
I need a chick that wants a little fun
Set the phasers on stun
Scotty please

Well this five-year mission is a load of crap
Gotta find me a woman gonna dance on my lap
I've had enough, friend
Sulu and Bones, Chekov too
Hurry up guys, and bring that damn Vulcan

Cap'n please, she can't take anymore
Oh! Cap'n please, she won't take anymore

I'm beamin' down upon some planet tonight
An' I'm lookin' for somebody to squeeze. Uh! Uh! Uh!
I need a chick that wants a little fun
Set the phasers on stun
Scotty please
Yeah!

Wow!

Oooh, baby
Oooh, baby
Oooh, baby

Uh feel my phaser
Feel my phaser
Feel my phaser
Oh, yeah

Feel my phaser
Feel my phaser (Ah)
Feel my phaser
Feel my phaser
Feel my phaser

Cap'n please, she can't take anymore. Oh!
Yeah! Cap'n please, (Ah-ha!) she won't take anymore (Wow!)
Cap'n please, she can't take anymore.
Whoa Cap'n please, (Yeah) she won't take anymore Whoa!

I'm beamin' down upon some planet tonight
An' I'm lookin' for somebody to squeeze. Uh! Oh! Ow!
I need a chick that wants a little fun
Set the phasers on stun
Scotty please, yeah!
Scotty please







SubjectViewsWritten ByPosted
Romulan Delight115 William Shatner 07/10/2000 06:46PM


Sorry, only registered users may post in this forum.
Powered by Phorum.

Disclaimer: melodicrock.com takes no responsibility for the contents of messages posted on this open forum, or for the sanity of those posting.